בטקס פרידה מהפכ"ל רוני אלשיך: "העיכוב במינוי אדרי לא בגללי"

בנצי לייזרוביץ No Comments on בטקס פרידה מהפכ"ל רוני אלשיך: "העיכוב במינוי אדרי לא בגללי"

הוועדה למינוי בכירים לשירות הציבור' מתכנסת כעת לדון, בעניינו של צ'יקו אדרי ואישור מועמדותו למפכ"ל המשטרה. צ'יקו אדרי עבר בדיקה האם הוא דובר אמת. הוועדה תבחן את התוצאות ועל פיהם היא תחליט. במסיבת פרידה למפכ"ל שנערכה היום, אמר אלשיך "כי הוא יעזור לכל מי שיבחר לתפקיד החשוב"

המפכ"ל רנ"צ רוני אלשיך צילום: כנס הרצליה
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

המפכ"ל הבא מעוכב. הוועדה שאמורה לאשר הערב (חמישי) את מינויו של ניצב בדימוס צ'יקו אדרי למפכ"ל הבא של משטרת ישראל, מתכנסת בשעה זו. אדרי שעבר השבוע בדיקת פוליגרף ותוצאות הבדיקה נמצאים בועדה. עם זאת דיוני הועדה יימשכו אל תוך הלילה אם לאשר או לא לאשר את מינויו של אדרי. במקביל בשעה זו במככלה הלאומית לשוטרים נפרדים כעת בטקס מיוחד מהמפכל היוצא רנ"צ רוני אלשיך. בטקס אישי ציבור השר ארדן הרה"ר וסגל הפיקוד הבכיר של המשטרה.

בראיון לתקשורת אמר אלשיך: "אעזור בעשר אצבעותי לכל אדם שיבחר לתפקיד המפכ"ל הבא". לשאלה האם בגללו העיכוב במינוי אדרי, על דברים שמסר נגדו: "אלשיך שלל את האפשרות".

הארוע האחרון של השוטר מספר 1 -המפכ"ל אלשיך , ביום ראשון בהדלקת נר ראשון בכותל. למחרת יפשוט אלשיך את מדיו ויפרוש מהמשטרה. כעת בטקס הפרידה מאלשיך רב הכותל הגר"ש רבינוביץ. רב המשטרה רמי ברכיהו ועוד.

WhatsApp Image 2018-11-29 at 19.12.58 WhatsApp Image 2018-11-29 at 19.13.01 WhatsApp Image 2018-11-29 at 19.32.55



0 תגובות